September 26, 2011

Ganu VS N9.....[Booooo sedak la woi!!~

Woi.woi.
Lame beb gua tak update.
Gua bukan gi bertapa celah utan takde line tenet.
Ni masalah komitmen gua sebagai student.
Harusla weh gua bizi..
Super2 senior a.k.a pelajar tahun akhir.
Malas ah nak sembang bergegar citer kebizian gua.
Kang kalu gua cakap kentut pun gua xsempat, lu orang mesti cakap gua nye mulut bau longkang, suka tipu2..ye dok?

Haram jadah gua explain panjang2.
Orang lain da tercabut urat kentut tunggu cerita gua bikin setori pasal Malaysia Cup neh.
Lek lu..sap kok luh!
Upenye kejap je. Pejam celik, makan tido, berak kencing, da masuk last match da untuk grup stage nih.
Bangang la kalu ada lagi yang tak sedar kite sbenarnya da nak beralih ke fasa laen da untuk Malaysia Cup nih.
Yang memang tak sedar tuh memang spesis agung2kan epl sangat la.
Agak2 ah weh.
Minat tuh no hal la. Tapi yang fanatic sangat sampai hari2 pakai jersey MU tak basuh pe kes?
Bajet Nani penah men guli sesame ngan lu orang ke kecik2 dulu??
Harusla sedar Nani MU tuh tak same ngan anak rusa Nani yang hilang tuh.

Macam yang sume orang da maklum la.
Banyak da negeri and club yang memang da konfem layak ke peringkat suku akhir.
Haha!
Macam team gua la..
Kalu bagi gua men sorang2 atas padang pun memang da konfem leh masuk suku akhir.
Kalu bukan kes player negeri gua kene boooo ngan hanjeng2 ari tuh, gua memang nak bagi bye2 jek kat nogori 9.
Ni bile da kat Paroi aitu penyokong dorang sesedap cucur adabi jek nak booooooo2 kat player team gua, memang gua da setat hangen da nih..
Baca alif ba ta pun gigil2 ade hati nak booooooo2 orang!!
Nasib la gua takde kat stadium ari tuh.
Kalu tak kene pelempang, memang gua kasi penyepak sampai 2minggu takleh berak la..
Bendera kene bakar punya la jaja cerita 1 negara, saman sane sini,
Time boooo orang tak sedar asal usul la plak!
***emosi terganggu sebab babi dalam angry bird tak mampus2!maaf!

Tak perlu la nak cari gambar lu orang. memang takde pun lam nih!

Sebenarnya perlawanan melibatkan gua nye team taklah se hot mane.
Sebab dua2 team nih da konfem layak.
Cuma MARUAH la weh.
Haiishhh..
Gua kalu dah sekali kalah aitu, first time ah gua tak lalu nak makan isi hitam ‘ikang aye’ sebab tanda berkabung…
Gua da tak sanggup berenti makan isi hitam ikang aye tuh,tau..feveret gua tuh!
So, gua memang kene pastikan team gua menang esok. O yeah!

Haha..
Point gua da macam kelaut da weh.
Hoi. Maklumla…esemen banyak mak jemah woi..
Pape pun..Tahniah pada team yang dah konfem layak.
Sebelum tuh meh gelak guling2 untuk misi 33 yang da kelaut tuh…
Tak sabar nak tau misi 33 bernyawa lagi ke tak lepas nih..
Haiiishh…
Kalu ikot ati gua, memang gua da hantar GIANT balik negara asal da weh..
Tak payah nak blakon dalam doreamon lagi.
Meluat campur ngan muntah ijau gua nak hadap citer pasal dorang je tiap2 musim.
Ye dok?

Yea.
Game esok memang tak sepanas pisang goreng Pak Mat Janggut yang sangat femes kat kampung gua.
Tapi kalah menang game esok yang bakal mencorak masa depan kita.
Ayuh pahlawan penyu!
Melangkahnya mereka2 ke stadium keramat kita, baru mereka2 tahu apa itu erti penyesalan.
Tunggu la amukan kami, penyokong setia!
[bajet gua gi stadium jek. Takpelaa..gua wakilkan suara2 lu orang yang nak ke stadium]

InsyaAllah, kemenangan milik kita. Salam perantaun~
 Gua janji tak ponteng kelas kalu GANU menang. ok?

0 comments: