September 05, 2011

kalu result pun cam taik, tak payah bangga la dengan status SENIOR.


Makcik Siit Al Wuzara yang muka kek lapis tak siap tuh da setat2 hina sultan plak la weh!
Hadoi..
Bukan setakat naek berbulu da nih.
Gua rase gua da tahap naek berjambang,berjanggut 2kaki persegi dengan spesis lembu bangang nih.
Gua tak paham la nape kes mat sabu tuh lagi femes dari kes orang hina islam cam gini..
Mane lagi penting sejarah dengan islam?
Orang duk hina sejarah negara, tak nyempat nyempat nak bungkus.
Da tu, orang hina islam sonok je duk bejoget kat luar nih pe cer?
Haissshh..makcik makcik!
Bajet da tutup akaun FB orang takleh cari ke??
Tunggu je la makcik oii balasan lu nanti camne!
Malas da nk sepik2 too much!

OK!
Abaikan gua punye intro cap ayam tuh..
Sebab 180darjah ke timur takde kene mengena pun dengan entry gua kali nih..
Takde kene mengena jugak dengan peserta AF tersingkir yang selalu nangis cam orang mati tiap kali terpaksa sorong beg keluar..
Gua siyes la nak muntah kalu mende2 berkaitan ngan AF nih..
Usahkan nk suruh gua tengok, nih nak taip pun gua cam rase geli-geli ckit.
OK!
abaikan lagi sebab sebesar taik kuman pun memang takde kaitan ngan entry gua nih.
Jauh sekali duakali tigakali jugak nak ade kene mengena dengan si mangkuk yang konfiden nak mampus sorong beg lari dari rumah sebab ikot jantan g Lombok..Last2 lu kais pagi kais petang la kat sane,ye!

Sorong beg tarik beg yang gua nak setori mori nih berkenaan beliau2 yang terpilih menyambung cita-cita sebagai student kat U..
Wallaweh!!
Lu jangan kata tak bangga seposen pun bile dapat offer wat degree..
Ntah2 bogel keliling umah sebab gumbira sesangat.
kankankan?
So, rase cam tak tertinggal kete api lagi kot gua nak ucapkan tahniah kat adik2 yang da setat dan bakal mendaftar kat mane2 U 2,3 ari nih..
Ekspeseli junior gua la kat UTM sanjungan bangsa yang ramai forener bangang kencing lam botol…
Forener kat sini memang ramai yang bodoh tak bertamadun.
Gua sumpah lu punye tu bersemut baru tau..
Nasib la lu orang merasa kebizian time minggu orentasi..
Otai kampung pun leh jadi skema taik kucing time orentasi.
Jangan terkejut ah kalu nak berak pun tak sempat..
Gua pesan lu berak ah siap2 kat umah…
Ho ho ho ho!

Niat asal buat entry nih sebenarnye nak bagi tips kat beliau2 yang baru mendaftar nih sebenarnye..
Ye la..
kalu da banyak setan yang selalu menyesatkan manusia cam gua nih, jadi terpesong la kekadang tuh..
Eceh!
Rase nak tercekik biskut rayer jek bile pikir gua nak bagi tips…Mak Jemah bukan name sebenar pun konfem muntah kedarah kalu tau gua cam gud-gud jek nak bagi tips.
Hadoi..

1.     Tak payah nak angkut semua kain baju sampai baju mak bapak pun nak rembat sekali..Setakat pegi 2,3 bulan jek tak payah nak berlagak cam gi oversea siap beli baju bulu tebal2 kat kedai bandle bagai plak..Kalu kat tempat gua a.k.a UTM pakaian memang tak formal sangat la..Just ari senin jek memang wajib baju kurung utk siswi n kemeja utk siswa..Ari selain senin memang bleh wat cam U bapak gua sendiri ah..Jangan tak tau selipar made in japan memang fofular la untuk student lectrical cam gua nih.ha ha ha ha..hoi.bangga hape nih!
2.    Jangan frust kalu bas tak berenti hamek lu utk ke kelas.Lari jek kejar bas assume cam lu kene kejar ngan hanjeng..Weh.Gua tak sembang ah.Gua memang slalu buat time gua junior dulu.Time lari tuh pastikan la muke duk lam beg.bangang tak malu weh.Lu ingat student kat UTM 30 orang?30 ribu woi..Tapi di mana ade kemahuan di situ ade kemaluan..Alang2 menyeluk pekasam biar basah satu badan..!
3.    Bebaik ah ngan senior cam gua nih.Paling kurang pun cuci motor gua sekali seminggu.Gua bagi ah past year paper.Bagi suh potostat jek.Jangan tak tau gua sayang ngat test2 gua lagi2 subjek yang selalu markah tak lebih separuh..Kang takde lak bukti gua nak tunjuk kat anak cucu yang gua nih student UTM yang selalu bagi soklan test ngan final cam taik tuh.
Tak payah sembang sangat la..Minggu 1st jek camni weh.


Fuh.gempak ah!
Nih kalu NC utm baca blog gua nih, mau beliau istihar gua leh tambah cuti lagi..
Memang gua kenduri 1 kampung ah leh extend cuti..
Pape pun..
Welcome to junior UTM…
Sem ni lu orang enjoy la dulu…
Da masuk final year cam gua nih baru tau erti berak yang tak lawas.

p/s: result gua tak cam taik..bau longkang sikit2 tuh setanded laa bai!

0 comments: