October 09, 2011

TAK UPDATE.

bersawang.berkulat.
Well. Gua memang sedar...
Lu tak cakap pun memang gua pasan taik kuman da sepah2 lam blog gua.


Hape nak heran.
Gua pelajar taun akhir bai..
360degree memang jauh beza lifestyle ngan 3taun yg lepas..
Duly gua selamber jek berak berjam2 lak tandas u-mall..
banyak sangat mase free kot walaupun kredit 18 time dulu2.


weh,
sem nih dengar cam cun je kredit 14jam..
pergghh..cem celaka je kene keje cam 40jam.
*nampak gua tengah emosi.


Hoi.hape tak emosi.
Gua nak kene wat presentation LAB gua lusa.
tapi haram jadah nak prezen bile progress LAB stil zero.
tapi..gua tawakal..
Gua rasa gua da usaha.
Rezeki takde untuk gua..
esok last day untuk gua proceed gua nye LAB.
kalu sukses, gua memang nak terjun jek tasik UTM tuh nanti...
Tapi...kalu tak sukses??
lu orang tunggu je la muke depanpaper metro lusa UTM terbakar..hohoho..
[Gua nye style lahanat cm gini..!~
Slumber jek gua nak prepare kapak siap2 sok..hoho..mampus la sume equipment tuh.gua nak kasi  pecah!!~


Tak suka nak harapkan mende yang tak pasti.
Tapi...
ni lah orang kate cabaran nak dapatkan degree.
Ceit..sembang nak bola-bola api~


Maaf..
Entry kali nih memang tak ilmiah.
lebih pada nak hilangkan gua nye tensen..
sob.sob.sob.


p/s: sometimes rase tak mampu nak senyum..siyesli, tertekan..
oleh itu,jum kite tidooo..ngeh3x.

0 comments: