November 27, 2011

10 vs 11

ibarat cicak mampus terkepit pintu bilik.
yeah.
cam 2 lah bleh diibaratkan tragis yang melanda bola sepak negara malam tadi.
tapi tu laa..cicak mampus meninggalkan bau.
ni hati gua bai..
TERLUKA!
bau pun takde, tinggal parut je.

yela.kalu tengok kat fb pun ramai dah orang cerita gambaran sebenar game malam tadi.
sembang pung pang pung pang pun,
2 bijik xjadi 20 bijik.ye dak?
melainkan gol bleh beranak pinak.

simple je gua bleh ulas.
player dapat 30k,
penonton dapat tengok 3 skor dari BAHRAIN.
proportional tu baiii.
lu tak sekolah ke??haiishh.

da.
sile tengok picture bawah neh.
Nia gua bukan name sebenar la kot.
pergghhh.time MALAYSIA lead, gua sembang berapi.
bergegar cafe tempat gua tengok bola.
Pastu gua selamba je cakap BAHRAIN pun ade FAKRI.
sebab ade player BAHRAIN duk depan gol pun xmampu nk jaringkan gol.



TAPI....
Ape jadi bile  BAHRAIN dapat 3 gol?
)(*&^%$^&*()*&^&*.
kehkehkeh.terpaksa jilat ludah balik.haktuih.
Gua hengat nak lingkup je meja kat cafe tuh.
baru hengat nescafe panas tak bayar lagi,
kalu da bayar tadi, gua lingkup pastu gua blah..
gua memang style la!
ye dok?ork?ork?

ok..conclusion dari gua:
*KALAH tetap KALAH.macam mane nak sedapkan hati pun, hakikatnya kita KALAH.

0 comments: