August 30, 2011

3 hengget jek bai!

Sate + Nasi dagang..
Gua kire raye gua da perfect gile da neh....
Kalu tengok gua kedarah tadi,
Rase macam tak makan seminggu pun bleh idup..
*hee...tu pun kalu gua tak buang tadi.sekilo gak tadi tuh..
Hoho~


Ceritan-ceritun rayer!
Eceh..
Kerek bertingkat-tingkat.
Macam banyak sangat jek cerita gua sampai nak jamak bagai an...


Binawe betol la sorg budak nih tadi.
Datang rayer umah gua..
tengok gaya memang bebudak skolah la..
Mak gua a.k.a Kak Jah da eksaited nak bagi duet rayer.
Heh!
Depan mak gua gak die koyak sampul raye tuh
Pastu buang cam gitu jek..
dem la budak nih.
Kang gua lempang kang memang tak bau nasi sebulan kang..
*Gua da beremosi nih..


Nasib bek gua teringat sate yang gua makan kat umah mak sedara gua tuh..
Tak jadi gua nak emo..eh?


Dalam doblas rumah gua round kampong tadi,
gua colect 3hengget jek bai.
3 HENGGET!
ni kalu lembu atuk gua tau gua dapat 3hengget, 
sah lembu tuh mati bunuh diri sebab simpati kat gua.
wat masuk toilet awam jek spoloh kali..
Abis 3hengget gua, bai! ye dok?


heh.
tapi kire ok la..
daripada mak gua ari tu..
Time kenduri kawen abang gua, ade tetamu buat lawak kasi duet 5hengget sekerat.
Gua agak ari tu ade 2tempat kenduri.
Beliau pun kerat dua je duet tuh.
1 umah gua, lg 1 bahagian umah lagi satu.
ASBESTOS petala 8!
Hape beliau hengat duet tu laku ke nak membeli membelah kat giant!


Meleleh je la gua tengok duet raye banyak2!


Esok!
Hari kedua..
Kemeriahan mesti ada lagi.
Kalu gua dapat colect 3hengget stengah esok da kira cun sangat la.
Orang cakap ade la improvement kan?
ngeh3x..


Selamat kedarah lagi esok.
Gua ngidam nasi ayam la. =p



0 comments: