August 27, 2011

OPEN TABLE promise!~

"Lu makan hape eh hari2?"
oowwhh...
Gua innosen jek..kpala ikan sume gua bedal..
"feverat gua kat UTM tuh, ayam masak lemak kat k9 la!"


yea.
Gua agree very2 tightly lor cekgu stopa!
pemakanan memang memberi kesan to gaya hidup.
proportional to pale hotak kite olso.
gua rase gua macam gud-gud jek..wallaweh.


Gua tak cukup gud pun..
tapi gua puas.
oyeah.puas gile ngan pencapaian gua..
pencapian dari ketinggian memang la mati idup semula tak tercapai bai.
Lu jangan nak perli2 gua rendang ke hape.hoho.


Ni pencapaian 6sem kat UTM sanjungan bangsa yang penoh ngan forener kencing dalam botol..
sial la forener nih.


first sem gua cam bengong2 sikit.
yea. gua lambat panas....
gua layak dapat cekodok sejuk je untuk result 1st sem nih.


cpa: 3.61 cgpa: 3.61
takde hape nak dibanggakan.
harus tak wujud kembang kempis idung tuh.
1st class pun gua tak lepas bai...sadis!


Next. 
cekodok sejuk tak sempat basi.
Cekodok suam-suam kuku tak segan2 nak datang dalam hidup gua.


cpa: 3.89 cgpa: 3.77


LOL.
ada improvement.
tak gempak.tapi gua sikit lagi nak wat keje gile terjun tasik UTM.
fuh. mujur gua cool abis~


3rd sem.
what de setori??


cpa: 3.89 cgpa: 3.82


Alhamdulillah.
Not gud-gud pramugara terlampau.
but nice la.
cgpa gua naek!


jeng..jeng..jeng..
perrgghhh...gua sukses with flying kolor untuk sem 4.
agak2 bapak gua tumbang lembu tak untuk gua?
Kak Jah?
wish tahniah jek.jangan nak harap lebih2 bai.


cpa: 4.0 cgpa: 3.86


Sadap la lu!
no need to sepik too much.
Gua 4flat!




Next.
Gua tak selamanya cemerlang.
Jatuh gedebuk jugak.
jatuh tuh elok ckit lor dari nangka berulat.


cpa: 3.84 cgpa: 3.86


Gua tak sedih pun time nih.
Gua da leh agak.
sem nih fullamak.
subjek susah bai..lu tau susah leh ibarat sesusah taik lu nak kluor time sembelih.
[lu imaging la..




Comeback from gua yang gersang neh.budus!
Yang tak sape2 predict.
Cekodok sejuk menjadi pisang goreng panas.
Gua 4flat lagik. Ni latest result gua. Sem 6~


cpa: 4.00 cgpa: 3.88


untuk sem 6 nih.
Gua heart attack ckit ah.
gua blaja subjek MEDICAL doe sem nih.
teori berbakul-bakul. 
Gua kene hafal. Yes. HAFAL.
benda yang gua paling benci.
But. i can prove to u ol u ol..
hehe. i'm stil alive...




Gua takde tips.
sumpah.
Gua takde makan jamu mak dara bagai untuk constant cemerlang.
Gua percaya pada usaha.
Percaya pada tawakal.
tak kedekut taik idung masin dengan kawan2 gua hatta tengah exam sekalipun.
Lucky if u sit beside me.LOL! =p


O yeah.next sem.
menunaikan janji OPEN TABLE untuk best fren gua.


MAMA CHOP PAPA GRILL.
there,we'll come!

0 comments: