August 27, 2011

LUV is chenta. chenta sehangat tahik ayam.

kalu dah spesis babi. sondol sesuka hati kot.


Cekodok sejuk punye title kali nih..
Kegelian sial wat tajuk chenta Bandar tasik selatan nih.

Tanpa was-was…
Tanpa memikirkan berak semalam lawas ke tidak.
Gua meneruskan typing entry gua kali nih.
aisemen. Tajuk chenta tuh…LOL

takde lah nak mak minah meleleh sangat.
Just-for-you nak sharing2 pasal sejarah chenta.
Ape ada hal nak share sejarah gua?
Sejarah hikayat la.
Baru Nampak berguna ckit A1 gua time SPM dulu.

Apa lu orang pikir pasal chenta?
Hello.kalu da tengah bahagia ke bulan bintang.
Mestila bertegas tanpa usul periksa mengatakan centa itu manis bgaikan cokelat.
Makin di kunyah.makin mahu.
Time ni choki2 sume mane layan.
Cokelat made in langkawi baru jalan..
Nikmatnye centa..[orang cakapla!bukan gua.

Da tu mak jemah?
Kalu da time tersungkur kecewa merana dan sewaktu dengannye?
Tak ke rasa chenta tu bagaikan kurap?
Sampaikan sanggup minum Clorox semata-mata mahu membuang kurap?
Relevan kah?

Gua baru perasan.
Entry gua kali ni banyak guna tanda soal weh.
Lu tau makna pe?
Ha. Maknanye gua noob la bab2 chenta neh..

Stori mori centa.
Hikayat melayu berbangga dengan kesah centa uda dan dara.
Barat plak time tuh glemer ngan romeo dan Juliet.
Teringat lak gua tak setuju ahmad idham kawen ngan bini dia.
Why?semata2 sebab die berkapel ngan ummi aida dalam drama romeo n Juliet yang sangat fofular  time gua kayuh basikal lagi pegi sekolah.
Siap gunting bagai lagi gambar lam surat kobar untuk pisahkan ahmad idham dan wife die.
Bahlul gua terpengaruh sampai ke sudah.
Bajet mengagungkan kesah centa. Padahal gua berak berteman lagi time tuh..
langsung tak dapat beza realiti ke fantasi..siyes.cekodok!

Klimak entry gua.
Yes. Kesah chenta.
Gua mencari sang suami seperti sah jehan..
Setia pada centa. Menyayangi sang isteri ke akhir hayat.
Bai.jiwang sial gua~

*mumtaz mahal menghembus nafas terakhir time melahirkan anak yang ke-14.
Fuh!
Gua arap dapat suami macam sah jehan.
Tapi gua honestly tak la nak beranak sampai anak 14 orang.
So, impian menuju ke puncak akademi fantasia mendapat husband macam tuh hanya dalam mimpi gua jek..

yang penting gua masih menunggu Mr. Right gua..
watlu.
time gua kangan enset lu rosak?
da tu, gua nak mesej sape?
[gua wat drama lak,an...ntah sape2 je masuk lam crite gua enset rosak.
macam takde orang rosak enset pun?
nampak sangat gua takde Mr. Right.. haha.
budus.gua gelakkan diri gua sendiri doe.

KUN FA YA KUN.
Yes. gua berpegang pada nih.
Gua pegang pada janji Allah.
Gua yang baek ni akan dapat mr. right yang baek.
asbestos.parasan 400 kaki dari aras laut.
sekian.




0 comments: