August 04, 2011

life-neutral-earth

Ape ada hal.
Gua inossen je curik power cord punya kaki..
Lu ingat gua curi saje2 ke?
hoh..gua eksaited abadikan kaki power cord yg takde bulu tu sebagai blog gua punye title..

abang long dil pun respek sama gua...
lu orang tau ke asal abang lon dil dah tak menyalak macam hanjeng kurap sekarang?
dia respek sama gua sebab gua letak kaki power cord yang die slalu guna nak korek hidung dia tuh.
Sebab tu name blog gua ade bau taik sikit.
Kes taik idung abang long dil melekat ah...
[Gua da setat mengarut..tu belum gua setat mencarut bagai lagi.~

Gua siyesly la bangga ngan gua punya blog name nih.

Ha...Gua da siap bgtau bapak gua tumbang sekor kebauuuu kebabom esok.
Sebab gua punye tahap bangga sampai ke infiniti da.
Kalu lu orang tekan calculator saintifik tu untuk kira halaju kebanggaan gua konfem da kluor syntax error.
bangga tahap cipan nak mampus doe..

Yang tu tersurat jek gua bangga ngan nama blog gua.
Lu orang tau ke yang tersirat gua bangga kenapa?
Gua sebenarnye bangga sebab power cord ada 3 kaki. Kau ade?
Lu orang termasuk gua pun ade 2kaki je..haha.alasan paling bangang gua bagi....

ekceli u ol!
Gua bangga ah gua sebenarnya electrical student.
Lu jangan nak main2 ngan gua.
Gua da warning siap2 neh.
Gua leh bagi karen lu...[Gua bajet ganas je nih~

Gua leh tolong lu wat rambut pacak2. siyes.

Gua ingat rambut je pacak.
Haha. Sekali telinga berasap.

Gua dengan power cord da sebati.
Ibarat isi dengan kuku tak potong sebulan.
Tu la gua punye life.. =p

0 comments: