August 27, 2011

P.R.A.S.A.N.G.K.A

wikipedia state PRASANGKA tuh bersangka buruk.
hadoi.
gua mati-mati hengat prasangka tuh macam puding gula hangus.
gua rupenye yang kene goreng hangus2..
binawe kebabow betol la!


gua tarik nafas.
then.
gua rasa gua mantain cun.
ezekli..


gua kaum hawa..kaum hawa yang besar jiwa.not lemau like asam jawa.


so..
secara peribadi gua nak bagi point kenapa kaum macam gua nih berprasangka terhadap lelaki.
asbestos!
gua sebenarnya dah bertekad tak mahu buat entry yang relate2 to kaum mael lambung nih.
but..omaiGod.
mak jemah da tersasul.so..gua meneruskan perjalanan tanpa berundur ke belakang.
ofkos la bai.
watlu gua nak undur2.
gua pakai ex5 jek.
takde lak gear reverse nak maen undur2 sesuka hati pedal jantung.kan3.
Gua gadai tanah bapak gua kalu honda nih ade gear reverse.




1. setiap hari keluar cerita di surat kabor atau tb wanita di tipu.


ape ada hal kalu lu nak nak muntah sebab mende nih dah bese dengar.
ada gua kesah?
apa yang gua bimbang dan risau macam kucing hilang anak, susu meleleh-leleh adalah:
lelaki yang menipu nih bukan la calang-calang orang macam orang mesin tebu tepi jalan.
laki macam nih da banyak rekod2 jenayah.
gane leh terjebak laki macam nih?
oh. lu makan tak baca  bismillah la tuh. ye dok?
dan.
perempuan yang malang tak berbau tuh pun bukan la budak2 yang tak sempat abiskan SPM.
tapi ada yang bergelar pensyarah.oit.
lecturer today takde master tak layan u!
so.so.so...LICIK gile babi doe jantan macam nih..


2. masalh HIV/AIDS


bai.
HIV nih bukan demam atau kudis. jauh sekali kurap.
setakat panau tuh boleh la sembuhkan.
kudis kurap bolehla garukan.
ni penyakit yang takde ubat.
lagi sadis bila melibatkan zuriat..


3. penipu besar bertopengkan syaitooonnn.


siyes.
memang sah la takot kantoi kalu dah malam2 hari pun pakai cermin mata hitam..
Lu gile hape?
esok lusa pakai topi..
silap gaya pakai helmet bawak kereta.
budus bertingkat-tingkat!
tup tup next week wat kejutan lak berjambang kalahkan osama bin laden.
hadoi.
nih kaki kencing punye orang..
buaya tembaga yang takde nilai.
patot tembaga tuh hempuk je sekali atas pale jantan macam nih.
hai.hai.bye.bye la gua sarankan.




terjawab la alkisah.
prasangka yang gua ingatkan puding gula hangus..
taik kuceng betol.
asal perot gua tetiba bunyi bila gua sebut puding gula hangus??????

0 comments: