August 27, 2011

subjek: kedarah!

heaven.
Cik Jah..sape die nih?
yes. Cik Jah a.k.a mak gua.


apa kaitan kedarah dengan mak kesayangan gua?
ceit.
mak gua sihat je.takde muntah darah bagai.
yang kedarah nih cerita gua.
melantak tak hengat orang sebelah u know!


why.
why gua kedarah sesangat nih?
ofkos u ol.
gua 6 taun pose di perantaun.
lu tau.kalu 6 taun gua kawen, anak gua da masuk tadika kemas pakai baju merah petak2 tuh.
lamenye gua tak pose kat rumah.
nasib2 je rumah gua nih macam ingat lagi kat gua.
takde lak dia lempang dan layan gua macam orang asing bila gua duk dalam nih.
takde.takde.


so.
so duo tigo.
do re mi.
hape yang menyebabkan gua rase nak bogel keliling rumah sebab gumbira sangat?
rase nak kentut dalam besen bila mak gua sedaya upaya [gua terkesima sebab teruja guna perkataan jamak!wallaweh~~ SEDAYA UPAYA tuh.
sambung. sedaya upayanya mak gua menyempurnakan permintaan gua nak makan macam2 feveret gua.


hape feveret gua yang bajet macam sedap sangat tuh?
ha....


sayur rebung:
da setel.3ari gua hadap lauk tuh..siyesly!


udang masak lomak cili api: 
mak gua terer gile beb masak nih. lu orang kalu makan, sah jatuh centa sma mak gua.


butir nangka.
gua gerenti seratus doploh persen lu orang mesti tatau lagu mane rupa mende alah nih.
haha!
*ekceli butir nangka nih badak berendam.
wat de hek.
hilir macam tak makan petai kalu lu orang dengar orang terengganu sebut badak berendam. 
bleh muntah ijau mak bapak gua kat kampung.
yes. bahasa pasar kami 'butir nake'!


oh. yang gua buat ari tu bujur2.lagi centek weh.
sial la badak nih. ingat duk berendam bajet kiut macam gua terliur nak makan.






gulai ayam kampung.
gua iklas nih.
gua siap mimpi2 ratah kepak ayam.
nasib baek gua tak terbang bersama kepak2 ayam yang gua memang suka sangat2 makan tuh.
kang tak pasal2 keluar muka gua kat astro oasis gua dapat terbang. [walaupun gua takde helang..ngeh3x...=p


las bat not lis.
mak gua a.k.a Kak Jah memang best.
SUPERMAK.


*takla semua makanan gua nak mak gua masak!
gua kene tolak markah mak gua.
sebab dia tak pandai masak nasi dagang.feveret gua tuh.


mind set gua. rayer nih wajib makan.




mak gua ekceli orang klate.
not purely ganu kite.
not very malu-malu kuceng kurap la kalu tak master nasi dagang.kan bai?


gua siyesly kedarah.
tanya bapak gua. 
sape orang first ambik lauk waktu berbuka or sahur.
yes. gua. memang gua.
haha. gua memang eksaited hadap makanan yang mak gua masak.




oh. sahur kejap lagi.
sah gua kedarah lagi...:):)


selamat bersahur!



0 comments: