August 27, 2011

FACEBOOK

Facebuk. Ok. Facebuk.
FACEBUK. 
motif? Ni gua nak publisiti murahan la sebab ulang banyak kali lak title entry gua kali nih..
facebuk je pun. kecoh dari utara sampai selatan..
tu belum tang masuk ceruk-ceruk kampung yang takde line digi pun facebuk tetap femes u ol.

Mak jemah. Timah dotter. Seman bloza. Pak stopa JKR pun ade facebuk nak oi.
kellass gitu..
Malu la remaja up to date macam gua xde ekaun facebuk..
[up to date ke gua nih??
gua banyak telan clorox kot sampai gua lupa gua baru je wujudkan blog nih.
Nak berlagak up to date la konon.. 
Gua mabuk kes banyak sangat hadapp murtabak megi. gua rase la!

Kelebihan Facebuk

1. meningkatkan hubungan kawan dan keluarga.

Asbestos punya kawan. Gua dah remove siap2 fren gua yang hide die punye wall.
Lu hengat lu sape? 
Bajet lady gagap ke hape..
Sampai nak hide bagai.. 
takde la aku nak berhubung ngan spesis macam nih!
Try lu orang pk..
Cinta logikal tak kalu da masuk senarai fren list stil nak hide2 wall. 
Tak agak-agak la nak maen hide and seek. 
Lu gi maen hide and seek ngan nenek lu la... 
Pe kejadah maen ngan gua yang memang cepat hangen nih..
Remove jek keturunan macam nih.

2. Sebagai media perbincangan, media dakwah, tukar maklumat dan mengajak kebaikan.

Point nih memang nampak seratus persen cintaku betollaaa...
Tapi gua yang kelaut bai.
starting komen je dakwah2.
Next komen bila da sorang malaun kelaut, sume da songsang..
Termasuk gua la.. 
Yang suke songsangkan 360 darjah maksud asal satu2 status tuh. Haha..

3. Sebagai media promosi kempen pilihanraya.

Gilek ah.
Abang Jib da sengeh 3ari 3malam kalu baca point gua.
Haha.. 
Bini die senyum?bleh senyum ker? 
botox cucuk berkilo2 mana gaya mau senyum. yedok?kehkehkeh.
Tapi seingat gua lah.
Time pilihanraya kampus memang penoh la gambar ntah wanted spesis mane yg di tag kat wall gua sruh vote dorang..[kejam ke gua kalu remove tag?hahahahaaahha...
ye la..
dah tag macam-macam poster.. 
Bajet gua nak vote..
lainla kalu gua gi dengar menifestor yang merapu2 point dan janji yang same tiap2 kali pilihanraya.
Gua vote pun main pejam mata jek.
Nasib la gua pangkah muke sape an?

4. games. Repeat again. Games. u know?? GAMES

Dude.
Gua dulu admire kat farmvile gile2 doe.
Buat reminder lagik kat phone takot tanaman gua buruk masam.
berdebar tahap 280 km/j takot nebour2 gua potong level gua.
time berak pun gua pikir pasal babi gua wane pink da beranak ke belum.
tak ke jahiliah gua time tuh?
Siap berebut nak adopt lembu warne ijau.
Kalu betol lembu nih wujud dalam realiti. SAH.
memang orang ingat lembu hasil kacukan ngan katak.
IJAU u ol.mabuk hape lembu ijau.
Tapi lembu tu la gua berebut ngan kawan2 gua..

tapi. games ni la bleh mengelakkan gua membazir masa berhibur kat luar.
merempit tak tau hala tuju time tak leh jawab test.
Games nih la melepaskan gersang kemarahan gua ekceli.
rizen ni la menyebabkan gua mengatakan games satu aplikasi yang bagus dalam muke yang xberapa nak buku nih.buku 5 ade.lu nak??




Udah-udah la.
ape ada hal gua nak hurai panjang2 kebaikan facebuk nih.
lu new tabs, google kan senang.
nak kasi gua suap sume sapa nak bayar gaji gua??

Truly muke buke. hadap sampai muntah ijau.

entry ni maybe bersambung...
maybe di update setelah rambut lu orang dari pendek da jadi panjang..
takpun setelah lembu gua warne ijau bertukar biru.
adios..

0 comments: