August 27, 2011

Part Time JOB

Wallaweh!
haru biru kebabom meletop.
Gua yang pemalas petala ke lapan nih leh terjebak ngan part time job.
Gua suci beb. Kali ni gua tak kencing u ol punye.
Memang gua wat part time job..

Tapi gua putus fius siket ah.
truly, semalam last day gua nye part time job.
Tak ke bangang da last day baru nak buat entry... haha..
Tu menandakan gua sangat bizi macam abang jib!~
[abang jib bizi kempen PRU 13. ye dok?? Gua kira proportional la ngan abang jib.
Kalu diukur level kebizian..eceh.

LOL!
Gua heaven la wat part time job tuh.
sebab wa punye keje setat kol 10pg sampai 4ptg..
Lu orang tau tak nikmat dapat tido pagi2??
stylo gumbira macam kera dapat bunga ah...loncat2 tak hengat dunia.. o yeah.

Gua keje hape?
keje kejadah kah?kejeraya?oh..no no no. nobody~
Gua tolong nenek gua jaga kedai sebenarnye.
Ilmiah doe gua...membantu nenek gua!

Adakah gua berbakat smpai nenek gua ajak keje??
Bisnes macam giler kentang punye time dekat2 rayer nih.
Tu la motif nenek gua ajak keje ngan dia..
[Nasib bek gua punya perasan baru negatif 5. Kalu tak haru muka gua rendam lam air milo. Malu seyh!~



koleksen yang nenek gua punye~

 Hamek!
Gua da letak picture kedai yang gua tulun jaga ari tuh.
at least.
Gua tau la harga modal tudung, kain pelikat, telekung smayang...
So, gua da tak kene kencing sangat la nagn penjual2 lepas nih..
[kencing ckit2 tuh setendet laa..nek gua pun kencing gak. Tapi biar pada2 la..ye dok??

6 jam sehari gua keje..
Gua dapat minimum 25hengget...
selama 14 hari keje, duet gua kumpul 400++ hengget..
[ekceli lagi mahal la dari gua wat bisnes taik mata kat rumah...
Kalu taik mata leh timbang kilo gua nak jugak gi jual...
haha. Ni la gaya orang cakap bangang berlapis-lapis..

Then today.
Dah tamat riwayat part time job gua.
Hari ni gua menyimpan mohor-mohor besar yang gua tido memanjang..
Gua agak pose gua memang kurus hari ni bai.siyesly.

Gear typing gua da slow. makin slow.
And gua stop!






0 comments: