August 31, 2011

Rayer Sakan la kite!

Masih dalam mud rayer..
Ofkos la da tak sehangat cekodok pisang..
Tapi tak la lemau cam ketupat basi..
[kes duet rayer ckit la jadi lemau tak hengat orang sebelah neh!

Menjelang raye ke-3 esok..
Watlu!
da rayer ke-3 upenye.
baru spoloh henget lak duet rayer!
pengisian gua untuk esok nampaknye same macam hari nih..
KEDARAH di rumah terbuka..
ha ha ha ha ha ha 
Gua da setat bau makanan.
Gua kalu da seronok sangat gua rase macam nak mandi ngan milo ais jek pagi esok..
terlampau eksaited..


OPEN HOUSE?
Tak payah nak house sangat la,kan.
Kalu gua pegi. duk ruang tamu tu jek.
takla house sangat pun..


Tapi.
kalu dari ati gua yang bajet suci nih..
Mende tuh bese2 jek..
Hape yang gua rase cam eksaited gini bagai kalu dapat jumpa kawan2 lame..
Tatau la kawan ke setan.kahkahkah.
dah kalu gua kawan ngan lu dulu,
banyak yang busuk dari yang wangi.
Yela! yang sesame ponteng skolah..
sesama potong Q kat kantin skolah..
sesama lari dari spot check cekgu disiplin..
sesama buat koop cam kedai bapak sendiri..
sesama jalan cam itik time merentas desa..
dan sewaktu dengannye la.
Celah mane baeknye? Ye dok?
Setan gamoknye..
Ngeh3x..
Kalu tak kene pemyepak, memang kasut duk lam mulut la kalu ade kawan2 gua terbace nih..


Dah leh agak mane kawan2 gua time skolah dulu,kan.


Takpe2.
sok gua mintak maap~


p/s: Tak payah nak bajet kiut kalu setakat muka cam rendang tak cukup garam.


4 comments:

Danial Razak said... [Reply to comment]

raya sakan ker..

hari raya pertama tido..kedua tido..ketiga pun aku nak tido..sakan lah sangat..hahaaha..

coklatberapi said... [Reply to comment]

selamat hari raya;))

hanna.dotter said... [Reply to comment]

Danial: nak ngate kat diri sendiri pun agak2 ah..kehkeheh.. =p

hanna.dotter said... [Reply to comment]

coklat berapi: hohohohoho.berapi bagai lak kamu neh.takot la.kehkehkeh.slamat ari rayer!